مدل لیف بافتنی فانتزی و جدید و ایده هایی برای بافت لیف

0

انواع مختلف لیف های بافتنی از جمله محبوب ترین لیف ها برای حمام و شستشو محسوب می گردند که اغلب افراد باسلیقه و هنرمند سعی می کنند، خود اقدام به بافت لیف نموده و از هنر دست خود نهایت استفاده را ببرند. اگر شما نیز چنین قصدی دارید پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و ضمن مشاهده عکس های انواع مدل لیف بافتنی زیبا و خاص، بهترین گزینه را انتخاب نموده و اقدام به بافت نمایید.

با شروع فصل پاییز اغلب بانوان هنرمند کشورمان به سراغ کاموا های رنگی و زیبا رفته و شروع به بافتنی می نمایند. ما در مطالب قبل مجله هنر در خانه به معرفی انواع مدل دستکش بافتنی و همچنین مدل شال گردن بافتنی و کلاه های زیبا پرداختیم که هر یک الگویی برای شما دوستان هنرمند در زمینه بافت های مختلف بود. حال قصد داریم مدل های لیف بافتنی را معرفی نماییم که امیدواریم این مطلب نیز مورد توجه و استقبال شما عزیزان قرار بگیرد.

۱۷ مدل لیف بافتنی جدید و زیبا

بافتنی یکی از هنرهای زیبا و جذاب است که موارد استفاده زیادی دارد، یکی از کاربردهای جالب بافتنی، بافت انواع لیف برای حمام است که از زمان مادربزرگ ها تاکنون ادامه یافته است. اما آنچه که تفاوت ایجاد نموده است، ابتکار در نوع بافت لیف است، همانگونه که می دانید لیف های بافتنی متنوعی به بازار آمده اند که هر یک دارای طرح و مدلی خاص و ویژه هستند. از این رو در این مطلب به ارائه عکس های انواع مدل لیف بافتنی می پردازیم که با مشاهده آنها می توانید اقدام به بافت لیف نمایید.

مدل های لیف بافتنیمدل لیف بافتنی جدید و شیک

انواع مدل لیف حمام بافتنی با طرح های فانتزی و عروسکی از جمله محبوب ترین مدل های لیف محسوب می گردند، این لیف ها علاوه بر کودکان و نوجوانان، برای دیگر افراد نیز جذاب هستند و می توانند انتخاب مناسبی برای سلایق مختلف باشند.

لیف بافتنی خرسیلیف حمام عروسکی

عکس لیف بافتنی جالبلیف فانتزی برای حمام کودکان

لیف بافتنی کودکانهلیف بافتنی کودکانه

عکس لیف بافتنیلیف بافتنی سیاه و سفید

مدل های لیف حمام بافتنیلیف بافتنی اردک

بافت لیف عروسکیلیف بافتنی فانتزی و جالب

لیف بافتنی با قلابعکس لیف بافتنی برای کودکان

مدل های لیف بافتنیلیف بافتنی خرسی

مدل فانتزی لیف بافتنیلیف حمام عروسکی جدید

لیف حمام بافتنیبافت لیف حمام برای بچه ها

لیف بافتنی عروس و داماد

این مدل لیف ها اغلب به صورت جفتی بافته می شوند و در تزیین حمام عروس نیز مورد استفاده قرار می گیرند. نمونه های جدید و زیبایی از این نوع لیف را در این بخش ارائه می دهیم که شما نیز می توانید به عنوان لیف حمام عروس از آنها ایده بگیرید.

لیف بافتنی عروس و دامادلیف حمام عروس و داماد

مدل لیف بافتنی عروسبافت لیف حمام برای عروس

بافت لیف عروس و دامادلیف بافتنی عروس

مدل لیف بافتنی جدیدمدل لیف حمام برای عروس و داماد

حال که با انواع مدل لیف بافتنی در طرح های زیبا و جدید آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی مدل بافتنی از دیگر مدل ها و همچنین آموزش ها و ایده هایی برای بافت های متنوع نهایت استفاده را ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید