ایده های خلاقانه برای تبدیل کفش های کهنه به کفش های جدید و زیبا

0

خلاقیت با کفش کهنه کمک میکند تا با کمترین هزینه بتوانید بهترین استایل را برای خودتان بسازید. کفش هایی که به نظر قدیمی و کهنه می آیند و از آنها در انباری نگهداری می کنید بردارید و با وسایل ساده ای که در دسترس دارید، آنها را به بهترین نحوه بیارایید. در این مطلب چندین ایده برای تزیین کفش ها ارائه می دهیم که با به کارگیری آنها و کمی ابتکار . خلاقیت خود، می توانید زیباترین کفش ها را داشته باشید.

خلاقیت با کفش کهنه و تزیین کفش ها با ایده های برتر :

همه ما کفش هایی داریم که طرح و رنگ آن قدیمی شده و دیگر به کارمان نمی آید. با ایده هایی ساده اما خلاقانه می توان این کفش ها را قابل استفاده کرد. آشنایی با روش های خلاقیت با کفش کهنه می تواند در این راستا به ما کمک کند. اولین کار برای تبدیل کفش های کهنه به کفش های نو، تمیز و مرتب کردن کفش هاست. اگر کفش ها نیاز به شست و شو دارند آنها را بشویید و تا خشک شدن کامل آنها صبر کنید. درصورت نم دار بودن کفش چسب ها به زودی باز می شوند.  برای تزیین کفش می توان از پارچه های مختلف، گیپور و تور ، مروارید، اکلیل و حتی کاغذ های رنگی استفاده کرد. برای تغیر رنگ کفش ها میت وان از اسپری، لاک و ماژیک های رنگی استفاده کرد. تصاویر زیر نمونه هایی از کفش های تزیین شده و خلاقیت در خانه با کفش های قدیمی می باشند که هر یک می توانند ایده ایی برای شما عزیزان باشند.

تزیین کتونیتزیین کفشایده های جالب برای تزیین کفش

حال به سراغ وسایل تزیینی مختلف از جمله گل های تزیینی، انواع مروارید و سنگ های زیبا بروید و با چسباندن آنها روی سطح کفش زیبایی بیشتری به کفش های کهنه تان ببخشید. تصاویر زیر ایده هایی برای تزیین کفش محسوب می گردند که می توانید از آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید که با این روش ها می توانید کفش های ساده را تبدیل به کفش مجلسی نمایید.

تزیین کفش های کهنه

تزیین صندل های قدیمی  تزیین کفش با منگوله

تزیین کفش با خلاقیت  خلاقیت با کفش کهنه خلاقیت با کفش های کهنه

ایده های جالب و جدید برای خلاقیت با کفش کهنه را مشاهده نمودید، امیدواریم با استفاده از این ایده ها بتوانید زیباترین کفش ها را داشته باشید. شما دوستان هنرمند و خلاق می توانید با کلیک بر روی خلاقیت از دیگر ایده های جدید و کاربردی در زمینه های مختلف دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید