این گوشواره های زیبا و شیک را در منزل بسازید

0

ساخت زیورآلات و بدلیجات دست ساز در منزل از جمله هنرهای بسیار زیبا و جذاب است که می تواند نقش مهمی نیز در کسب درآمد داشته باشد. زیورآلات دست ساز شامل دستبندهای زیبا، انواع گردنبند، گوشواره های شیک، انگشتر های جالب و… می باشند که هر یک از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند. در صورتی که قصد ساخت زیورآلات دست ساز را دارید بهتر است اول با مدل های متنوع آن آشنا شوید. بر این اساس مجموعه ایی از عکس های انواع مدل گوشواره های دست ساز را گردآوری نموده ایم که قصد داریم در این مطلب ارائه دهیم و از این طریق به شما عزیزان برای ساخت گوشواره های زیبا و جذاب کمک کنیم.

مدل گوشواره های دست ساز جدید و جالب

برای ساخت گوشواره می توان از انواع مواد اولیه در دسترس استفاده نمود، استفاده از مروارید و سنگ های تزیینی متنوع رایج ترین روش برای ساخت گوشواره محسوب می گردد. شما به راحتی می توانید با استفاده ز سیم های ظریف که در رنگ های نقره ای، طلایی و مسی در بازار موجود می باشند و همچنین به کارگیری انواع مروارید گوشواره های زیبایی بسازید. قبلا انواع دستبند دست ساز را معرفی نمودیم، حال به معرف مدل گوشواره های دست ساز با طرح های متنوع و جذاب می پردازیم که با الگوبرداری از این مدل های زیبا می توانید اقدام به ساخت انواع گوشواره نمایید.

 

مدل گوشواره های دست ساز گوشاره دست ساز ساخت گوشواره با مروارید ساخت گوشواره با مروارید مدل گوشواره های دست ساز آموزش ساخت گوشواره

 

 

ملیله کاغذی یکی از سبک های جدید استفاده از مقوا و کاغذ است که منجر به ساخت وسایل تزیینی زیبا و شیک می گردد، ساخت گوشواره های ملیله کاغذی نیز از جمله این ایده های جذاب است که با به کارگیری آن می توان صاحب گوشواره های رنگی زیبایی شد. در ادامه چند مدل گوشواره دست ساز که با مقوا و با روش ساخت منبت یا ملیله کاغذی تهیه شده اند را مشاهده می نمایید که هر یک می توانند الگویی برای شما عزیزان باشند.

ساخت گوشواره مقوایی ساخت گوشواره دست ساز مدل گوشواره های دست ساز گوشواره دست ساز

حال که با انواع مدل گوشواره های دست ساز جدید و زیبا آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی زیور آلات هنر در خانه و مراجعه به این بخش از آموزش های متنوع برای ساخت انواع زیورآلات و همچنین جدیدترین مدل های بدلیجات آشنا شده و از این طریق صاحب بهترین ها شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید