با دراژه های رنگی و انواع اسمارتیز کیک های تولد را به زیبایی تزیین کنید

0

روش های متنوعی برای تزیین کیک های خانگی وجود دارد که مطمئنا یادگیری آنها برای همه ما جذاب است. پخت کیک در منزل از جمله مواردی است که اغلب ما آن را تجربه نموده ایم، اما آنچه که بعد از پخت کیک از اهمیت زیادی برخوردار است، تزیین کیک است که زیبایی و جذابیت زیادی به دستپخت ما می بخشد. از انواع خوراکی ها می توان برای تزیین کیک های خانگی استفاده نمود. یکی از این روش ها تزیین کیک با دراژه های رنگی است که مطمئنا مورد استقبال کودکان نیز قرار می گیرد.

در مطالب قبل هنر در خانه به معرفی ایده های متنوع برای تزیین کیک با گاناش و همچنین تزیین کیک با فوندانت پرداختیم، که هر یک طرفداران خاص خود را دارند و می توانند انتخاب مناسبی برای تزیین کیک تولد و انواع کیک های خانگی باشند. حال مجموعه ایی از تصاویر و مدل های زیبای انواع تزیین کیک با درژاه را گردآوری نموده ایم که این مدل ها نیز می توانند الگوی مناسبی برای شما عزیزان در جهت تزیین انواع کیک خصوصا کیک تولد کودکان باشند.

عکس های تزیین کیک با دراژه های رنگی :

تصاویری که در ادامه مشاهده می فرمایید زیباترین کیک های تزیین شده با دراژه و اسمارتیز می باشند، در این مدل ها سعی شده از انواع دراژه های خوراکی استفاده گردد تا کیک زیباتر و جذاب تر شود. شما دوستان هنرمند و باسلیقه نیز می توانید با الگوبرداری از این مدل ها، بهترین و جذاب ترین تزیینات کیک را داشته باشید.

تزیین کیک با دراژهتزیین کیک با گاناش و دراژه

تزیین کیک با شکلات های رنگیتزیین کیک تولد با دراژه های رنگی

تزیین کیک با اسمارتیزتزیین کیک جشن تولد

تزیین کیک خانگی با دراژهتزیین کیک خانگی با دراژه

تزیین کیک با شکلات های رنگیتزیین کیک ساده با شکلات

تزیین کیک با دراژه های رنگیتزیین کیک تولد خانگی

تزیین کیک خانگی با شکلاتتزیین کیک با شکلات های رنگی

تزیین کیک با شکلات های رنگیعکس کیک تزیین شده با دراژه

تزیین کیک با اسمارتیزتزیین کیک با اسمارتیز

تزیین کیک خانگی با دراژهتزیین روی کیک با دراژه

حال که با جذاب ترین روش های تزیین کیک خانگی با دراژه آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم از دیگر مطالب منتشر شده در این زمینه در بخش تزیین کیک دیدن نموده و با جدیدترین ایده ها و نظرات در این رابطه آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید