روش های جالب و خلاقانه برای ساخت وسایل جدید با زیپ های بی مصرف

0

همه ما در منزل تعدادی زیپ خراب شده و بی مصرف داریم که دیگر کاربردی ندارند. اما توجه داشته باشید که قبل از دور ریختن آنها می توانید با استفاده از روش های خلاقانه و ایده های جدید اقدام به ساخت وسایل کاربردی یا کاردستی های زیبا نمایید. آشنایی با روش های خلاقیت با زیپ می تواند به ما در جهت استفاده از زیپ های قدیمی و بی مصرف کمک کند. در ادامه ایده های خلاقانه و جالبی را در این زمینه معرفی می نماییم که امیدواریم مورد توجه شما دوستان نیز قرار بگیرند. تا پایان همراه ما باشید.

خلاقیت با زیپ و ساخت کاردستی با زیپ

کاردستی های خلاقانه که با زیپ تهیه می شوند، از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند. شما به راحتی می توانید با استفاده از انواع زیپ های رنگی و بی استفاده کاردستی های جدیدی خلق نمایید. در ادامه عکس های چند مدل کاردستی با زیپ را که با ایده های خلاقانه تهیه شده اند ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای شما باشند تا از این طریق نهایت استفاده را از زیپ هایی که در منزل دارید ببرید.

خلاقیت با زیپکاردستی با نمد و زیپ

ساخت گوشواره با زیپساخت گوشواره با زیپ

کاردستی خلاقانه با زیپکاردستی گل با زیپ های رنگی

کاردستی جدید با زیپکاردستی خلاقانه با زیپ

ساخت دستبند با زیپساخت دستبند دخترانه با زیپ

خلاقیت با زیپخلاقیت جالب با زیپ های بی مصرف

کاردستی با وسایل دور ریختنیکاردستی دیدنی و جدید با زیپ

ساخت جامدادی با زیپدوخت جامدادی با زیپ های بی استفاده

امیدواریم ایده های جالب و متنوعی که در زمینه خلاقیت با زیپ ارائه دادیم مورد توجه شما دوستان هنرمند و خلاق قرار گرفته باشد و از این طریق و با استفاده از زیپ های بی مصرفی که در منزل دارید اقدام به ساخت کاردستی های زیبا و وسایل کاربردی متنوع نمایید. همچنین می توانید با کلیک بر روی خلاقیت هنر در خانه از دیگر ایده های جدید و متنوع در زمینه های مختلف دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید