دوخت جامدادی با شلوار لی و پارچه جین در منزل

0

ساخت و دوخت جامدادی از جمله فعالیت های جالب و کاربردی برای والدین است که با یادگیری آن می توان اقدام به تهیه انواع جامدادی نمود. جامدادی های متنوع و زیبا علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان، در منزل نیز کاربرد دارد. در این میان روش هایی نیز وجود دارد که با به کارگیری آنها می توان با صرف کمترین هزینه جامدادی های زیبایی تهیه نمود. یکی از روش های جالب و خلاقانه در این زمینه، دوخت جامدادی با شلوار لی است که مطمئنا مورد توجه افراد با سلایق مختلف قرار می گیرد.

اگر شما نیز قصد ساخت و یا دوخت جامدادی با شلوار لی را دارید پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با استفاده از آنچه که ارائه می دهیم زیباترین جامدادی ها را تهیه نمایید. در مباحث قبلی به معرفی آموزش دوخت جامدادی نمدی پرداختیم که مورد توجه شما عزیزان واقع شد، امیدواریم آموزشی که در ادامه ملاحظه خواهید نمود نیز همچنان کاربردی و جذاب باشد.

آموزش دوخت جامدادی با شلوار لی :

برای دوخت یا ساخت جامدادی، نیاز به شلوار لی کهنه و بی استفاده، زیپ بیست سانتی متری، و نخ و سوزن هستید. ابتدا قسمت پایین شلوار را مطابق تصویر زیر برش بزنید.

آموزش ساخت جامدادی با شلوار لی قدیمی

از قسمت دوخت شلوار آن را باز کنید. سپس دو مربع کوچک نیز از بخش دیگر شلوار برش بزنید.

مراحل دوخت جامدادی

برای اینکه جامدادی ساده نباشد، می توانید از انواع پارچه های تکه دوزی و یا برچسب های مناسب استفاده نمایید و آنها را بر روی پارچه لی که برش زدید بچسبانید.

آموزش دوخت جامدادی سادهدوخت جامداید با شلوار لی

حال به سراغ دوخت زیپ جامدادی رفته و هر تکه از زیپ را به یک سمت پارچه متصل نمایید. و تکه های اضافه را برش بزنید.

دوخت جامدادی با پارچه لیدوختن جامدادی جین

جامدادی را برگردانید و به صورت افقی گوشه های آن را بدوزید.

آموزش دوخت جامدادیآموزش دوخت جامدادی با پارچه لی

مربع های لی را که در مرحله اول برش زدید به صورت نوار بدوزید. این دو نوار قرار است در قسمت گوشه جامدادی دوخته شوند.

آموزش دوخت جامدادی

بعد از دوخت نوارها، جامدادی ما آماده است. می توانید از آن برای مداد و خودکار و یا مدادهای آرایشی استفاده نمایید.

دوخت جامدادی با شلوار لی کهنهجامدادی لی جدید و زیبا

مدل جامدادی دست دوز لی :

حال که با یکی از ساده ترین روش ها برای دوخت جامدادی آشنا شدید می توانید با استفاده از همین روش اقدام به دوخت جامدادی های متنوع و زیبایی با پارچه های جین و لی نمایید. در ادامه چند مدل جامدادی لی را مشاهده می نمایید که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای دوخت جامدادی با استفاده از شلوار لی های قدیمی باشند.

مدل جامدادی لی دوخت جامدادی در منزل مدل جامدادی لی دوختن جامدادی با دست دوخت جامدادی با شلوار لی دوخت جامدادی لی

حال که با ایده های جدید و جالب برای دوخت جامدادی با شلوار لی آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی خیاطی هنر در خانه و مراجعه به این بخش از دیگر آموزش های جدید و کاربردی در این زمینه دیدن نموده و نهایت استفاده را از مطالب منتشر شده ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید