عکس های تزیین ژله با پاستیل و ایده هایی برای تزیین ژله اکواریوم

0

تزیین ژله با پاستیل یکی از روش های رایج و بسیار جذاب است. پاستیل های متنوعی در بازار وجود دارد که با خریداری آنها می توانید به سادگی ژله های ساده خود را تزیین نمایید و زیبایی بیشتری به ژله ببخشید. در این مطلب قصد داریم عکس های زیبایی از تزیین ژله های متنوع با پاستیل را معرفی نماییم که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای جشن تولد، مهمانی های مختلف و دورهمی ها باشند. پس تا پایان همراه ما باشید و از این مدل ها و ایده ها نهایت استفاده را ببرید.

تزیین ژله با پاستیل و شکلات های مختلف برای مهمانی :

از همه پاستیل های موجود در بازار می توان برای تزیین ژله استفاده نمود. در صورتی که قصد دارید پاستیل ها داخل ژله قرار بگیرند بهتر است هنگامی که مایه ژله را درون ظرف می ریزید همزمان پاستیل ها را نیز اضافه نمایید و سپس در یخچال قرار دهید تا ژله ببندد. اما در صورتی که می خواهید سطح ژله ساده را تزیین نمایید می توانید بعد از اینکه ژله گرفت پاستیل ها را به دلخواه روی آن بچینید. تصاویر زیر نمونه هایی از تزیین ژله با پاستیل را نشان می دهد که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان باشند.

تزیین ژله با پاستیلتزیین ژله ساده تزیین ژله با پاستیل ماهی تزیین ژله جدید و زیبا تزیین ژله در لیوان با پاستیل

یکی از روش های جالب برای استفاده از پاستیل در تزیین ژله، تهیه ژله آکواریومی است. با این روش می توانید از پاستیل ماهی استفاده نمایید و با دیگر مواد خوراکی از جمله بیسکوییت و شکلات های سنگی سطح ژله را به بهترین شکل تزیین نمایید. عکس های زیر تزیین ژله آکواریومی را نشان می دهد که می توانید از این عکس های زیبا به عنوان الگو استفاده نمایید.

عکس ژله آکواریوم تزیین ژله آکواریوم با پاستیل تزیین ژله مجلسی با پاستیل ژله آکواریومی با تزینی زیبا ساخت ژله آکواریومی در ظرف

امیدواریم روش های معرفی شده برای تزیین ژله با انواع پاستیل مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد. از شما دوستان هنرمند و باسلیقه دعوت می نماییم برای مشاهده تصاویر بیشتر و دیگر ایده های جدید و جالب بر روی تزیین ژله کلیک نموده و از دیگر مطالب مجله هنر در خانه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید