با لامپ های سوخته وسایل تزیینی و دکوری های زیبا بسازید

1

اغلب ما لامپ های سوخته را دور می ریزیم، اما جالب است بدانید این لامپ ها می توانند پایه اصلی ساخت کاردستی های متنوع و دکوری های بسیار زیبا باشند. در این میان آشنایی با ایده های خلاقانه برای استفاده از این لامپ ها کمک می کند بتوانید جالب ترین وسایل را بسازید. برای راهنمایی شما دوستان هنرمند مجموعه ایی از تصاویر انواع خلاقیت با لامپ سوخته را گردآوری نموده و در این مطلب ارائه می دهیم که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای شما عزیزان در جهت استفاده از لامپ های دور ریختنی و بی استفاده باشند.

خلاقیت با لامپ سوخته و دور ریختنی ها

روش های جالبی برای استفاده از لامپ های ساده وجود دارد، شما با به کارگیری خلاقیت در خانه می توانید وسایل تزیینی و دکوری های بسیار جالبی تهیه نمایید. یکی از این روش ها، رنگ کردن لامپ ها با استفاده از گواش یا رنگ اکرلیک است. بعد از رنگ آمیزی لامپ ها می توانید آنها را به بهترین شکل تزیین کنید.

خلاقیت با لامپ سوختهخلاقیت با لامپکاردستی کودکان با لامپساخت کاردستی با لامپخلاقیت با لامپ سوخته

از دیگر روش های جالب در این زمینه ساخت گلدان های تزیینی و دکوری های جالب با لامپ است. داخل لامپ را خالی نموده و وسایل تزیینی و یا گل های مصنوعی را داخل آن قرار داده و سپس لامپ را پر از آب نمایید. به این صورت شما صاحب گلدانی زیبا و جذاب خواهید بود. تصاویر زیر می توانند الگوی مناسبی در این جهت برای شما عزیزان باشند.

کاردستی با لامپ گلدان تزیینی با لامپ سوخته کاردستی خلاقانه با لامپ سوخته کاردستی های جالب با لامپ کاردستی های جالب با لامپ سوخته ساخت کاردستی زیبا با لامپ

آنچه که ملاحظه نمودید تنها بخشی از ایده ها در زمینه خلاقیت با لامپ سوخته بود، در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی خلاقیت و مراجعه به این صفحه از مجله هنر در خانه ساخت وسایل تزیینی و کاردستی های متنوع با روش های خلاقانه و جدید را تجربه نمایید و از هنر و ابتکار خود برای تزیین منزل نهایت استفاده را ببرید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید