مدل یقه لباس مجلسی زنانه و دخترانه با طرح های جدید و زیبا

0

انتخاب مدل یقه لباس مجلسی یکی از انتخاب های مهم و قابل توجه برای همه خانم ها است. مطمئنا یقه نقش مهمی در زیبایی لباس مجلسی دارد، از این رو باید آن را بر اساس معیارهای مناسبی انتخاب نمود. در این میان آشنایی با جدیدترین و زیباترین یقه های لباس مجلسی می تواند به شما بانوان شیک پوش برای انتخاب بهترین گزینه کمک کند. بر این اساس مجموعه از عکس های جدید ترین مدل های یقه برای لباس مجلسی را گردآوری نموده ایم که این تصاویر زیبا را در ادامه ارائه خواهیم داد.

۱۸ مدل یقه لباس مجلسی شیک و زیبا :

در مباحث قبل مجله هنر در خانه شما بانوان باسلیقه و شیک پوش را با انواع مدل یقه مانتو آشنا نمودیم که خوشبختانه مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفت. همانگونه که گفتیم در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع مدل یقه لباس مجلسی دخترانه و زنانه بپردازیم، مدل های یقه لباس مجلسی دارای تنوعی بالایی هستند که با توجه به مدل لباس مجلسی، کوتاهی یا بلندی موها، فرم بدن و… انتخاب می شوند. با این حال مشاهده مدل های جدید و زیبا می تواند راهنمای مناسبی برای کسانی باشد که قصد دارند شیک ترین و جدیدترین مدل یقه را داشته باشند. تصاویر زیر چند مدل یقه برای لباس مجلسی های دخترانه را نشان می دهند که هر یک گزینه مناسبی برای دختران جوان و نوجوان محسوب می گردند.

مدل یقه برای لباس مجلسیمدل یقه برای لباس مجلسی دخترانه

مدل یقه لباس مجلسی جدید و شیکمدل یقه برای لباس های مجلسی گیپور

مدل یقه باز برای لباس مجلسییقه لباس مجلسی شیک و زیبا

لباس مجلسی یقه دار جدیدعکس یقه لباس مجلسی دخترانه

یقه لباس مجلسیمدل یقه برای لباس حریر مجلسی

مدل یقه لباس مجلسیمدل یقه برای کت مجلسی ساتن

یقه برای لباس مجلسی زنانه :

اغلب خانم ها لباس های مجلسی با یقه های باز را ترجیح می دهند، این مدل یقه ها می توانند نقش مثبتی در جذابیت بیشتر موها داشته باشند. در ادامه تصاویری از انواع مدل های یقه لباس مجلسی زنانه را مشاهده می نمایید که امیدواریم مدل یقه دلخواه شما نیز در بین این تصاویر زیبا باشد.

یقه برای لباس مجلسی زنانهمدل یقه لباس مجلسی زنانهمدل یقه باز برای لباس مجلسیمدل یقه برای لباس های مجلسیمدل یقه برای لباس مجلسی گیپوریقه لباس زنانه جدید

مدل یقه بسته برای لباس مجلسی :

در صورتی که تمایل دارید از مدل های یقه بسته استفاده نمایید، پیشنهاد می کنیم عکس های زیر را با دقت کنید. این مدل یقه های بسته می توانند گزینه مناسبی برای لباس مجلسی های کوتاه و بلند باشند.

عکس یقه لباس مجلسی عروسمدل یقه برای لباس های مجلسیمدل یقه شیک برای لباس مجلسییقه ایستاده برای لباس مجلسیمدل یقه بسته برای لباس مجلسیلباس مجلسی یقه دار جدید و شیک

با انواع مدل یقه لباس مجلسی با طرح های بسیار زیبا و جدید آشنا شدید، امیدواریم توانسته باشید مدل یقه ایده آل و دلخواه خود را بیابید. شما دوستان عزیز همچنین می توانید با کلیلک بر روی خیاطی هنر در خانه از دیگر مدل ها و همچنین آموزش های مفید در این رابطه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید