مدل گلدوزی روی لباس و مانتو با طرح های جدید و شیک

0

روبان دوزی و گلدوزی از جمله هنرهای دستی تزیینی محسوب می شوند که در سال های اخیر طرفداران زیادی یافته اند. از این هنرهای زیبا برای تزیین انواع لباس های مجلسی و مانتو های زنانه استفاده می شود. اگر شما نیز به هنر گلدوزی علاقه مند هستید این مطلب را از دست ندهید و با انواع مدل گلدوزی روی لباس مجلسی و لباس های کودک و همچنین گلدوزی روی مانتو آشنا شده و با الگوبرداری از این طرح های زیبا، بهترین گلدوزی ها را انجام دهید.

۲۴ مدل گلدوزی روی لباس با طرح های بسیار زیبا و جدید :

انتخاب زیباترین مدل گلدوزی روی لباس های مختلف نقش مثبتی در زیبایی و تزیین لباس دارد، در این مطلب مجموعه ایی از تصاویر و مدل های انواع گلدوزی روی بلوز و پیراهن را معرفی می نماییم، این مدل های زیبا می توانند انتخاب لباس های شما عزیزان باشند.

مدل گلدوزی روی لباسگلدوزی روی لباس عقد جدید و زیبا

گلدوزی روی بلوزگلدوزی روی بلوز زنانه

گلدوزی پیراهن زنانهمدل گلدوزی روی پیراهن دخترانه

گلدوزی روی کت مجلسیگلدوزی روی کت مجلسی

گلدوزی روی بلوز زنانهطرح گلدوزی روی لباس

گلدوزی روی بلوز زنانهگلدوزی روی بلوز سفید ساده

گلدوزی روی یقه لباستزیین لباس با گلدوزی

گلدوزی جدید روی لباسگلدوزی روی یقه لباس

مدل گلدوزی ساده روی لباسمدل گلدوزی برای سرشانه لباس

مدل گلدوزی روی شلوار جینطرح گلدوزی روی لباس

گلدوزی روی لباس مخملمدل جدید گلدوزی روی لباس زنانه

مدل های گلدوزی روی مانتو مجلسی :

استفاده از گلدوزی های زیبا و انواع روبان دوزی، یکی از ایده های جدید و جالب برای تزیین مانتوهای مجلسی است. در این بخش به معرفی بهترین ایده ها برای گلدوزی روی مانتو می پردازیم که هر یک می توانند انتخاب عالی و فوق العاده ایی برای شما عزیزان باشند.

مدل گلدوزی روی مانتومانتو مجلسی گلدوزی شده

طرح گلدوزی روی لباسگلدوزی روی مانتو مشکی

مدل گلدوزی روی لباسمدل گلدوزی برای مانتوهای مجلسی

مانتو گلدوزی شدهمدل گلدوزی برجسته روی مانتو

مدل گلدوزی روی لباسطرح گلدوزی شیک و زیبا روی مانتو

مدل گلدوزی برجسته روی مانتومدل مانتو جدید با گلدوزی شیک و زیبا

مدل های گلدوزی روی شلوار :

یکی از ایده های جالب برای تزیین شلوار، استفاده از گلدوزی است. همانگونه که می دانید انواع مختلف شلوار گلدوزی شده طرفداران زیادی دارد و می تواند انتخاب مناسبی برای خانم های شیک پوش و باسلیقه باشد. در ادامه به معرفی ایده های جدید و متنوع برای گلدوزی روی شلوار می پردازیم که امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

گلدوزی با دست روی شلوار لیگلدوزی روی شلوار مشکیگلدوزی روی شلوار لیمدل شلوار گدوزی شدهمدل گلدوزی روی شلوار لیشلوار جین گلدوزی شدهعکس شلوار گلدوزی

امیدواریم مشاهده انواع مدل گلدوزی روی لباس که در این مطلب ارائه دادیم برای شما عزیزان نیز جذاب بوده باشد و بتوانید با الگوبرداری از این مدل های زیبا و شیک، بهترین گلدوزی ها را بر روی لباس و مانتو انجام دهید. شما دوستان هنرمند همچنین می توانید با کلیک بر روی روبان دوزی و گلدوزی و مراجعه به این صفحه از دیگر مدل ها و همچنین آموزش های جالب و جدید در این زمینه دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید