مدل موی کوتاه زنانه جدید برای صورت های کشیده و گرد

0

انتخاب مدل مو مناسب نقش مهمی در زیبایی چهره دارد، انواع مدل موی زنانه و دخترانه را می توان در دو دسته کلی مدل موی کوتاه و مدل موی بلند جای داد که هر یک طرفداران خاص خود را دارند. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع مدل موی کوتاه زنانه جدید و بسیار زیبا بپردازیم که امیدواریم ضمن لذت بردن از تماشای آنها بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. پس تا پایان همراه ما باشید و از این مدل موهای بسیار زیبا دیدن نمایید.

۲۲ مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه :

موی کوتاه از جمله جذاب ترین مدل موها برای خانم ها محسوب می گردد که در صورت انتخاب مدل مناسب، نقش مهمی در زیبایی چهره فرد خواهد داشت. اولین نکته ای که برای انتخاب مدل موی کوتاه زنانه باید مدنظر داشته باشید، توجه به فرم صورت است. مطمئنا مدل موی مناسب برای صورت های گرد و تپل با مدل موهای مناسب برای صورت های کشیده و لاغر متفاوت است و این انتخاب صحیح است که می تواند زیبایی بخش چهره باشد.

مدل موی جدید زنانه عکس مدل موی کوتاه مدل مو کوتاه زنانه و دخترانه مدل موی کوتاه و فشن زنانه مدل موی شیک و زیبای زنانه مدل موی جدید و شیک زنانه

مدل موی کوتاه برای صورت کشیده :

برای افرادی با صورت لاغر و کشیده موهای کوتاه انتخاب بسیار مناسبی هستند و باعث می شوند صورت کوتاه تر و پهن تر جلوه کند. پس هر چه مو کوتاه تر باشد مناسب تر است. حتی در صورت تمایل به شینیون مو از آرایشگر بخواهید از شینیون های بسته و جمع استفاده کند. در این بخش به معرفی انواع مدل موی دخترانه و زنانه برای صورت های کشیده و لاغر می پردازیم که امیدواریم بتوانید مدل موی دلخواه را از بین این تصاویر انتخاب کنید.

مدل موی کوتاه دخترانهمدل مو برای صورت کشیده

مدل کوتاهی مو برای خانم هامدل موی جدید زنانه

عکس مدل موی کوتاهمدل موی کوتاه برای صورت های بیضی شکل

مدل موی جدید و زیبامدل موی زنانه ۲۰۱۷

مدل موی کوتاه زنانهمدل موی کوتاه دخترانه

مدل موی کوتاه زنانه مدل موی کوتاه برای صورت لاغر

مدل موی کوتاه دخترانهمدل موی جدید زنانه

مدل موی جدید زنانهمدل موی زنانه کوتاه

مدل موی زنانه کوتاه برای صورت گرد :

اگر دارای صورتی گرد یا مربعی هستید، مدل موهای بلند برای شما مناسب تر می باشند، اما اگر ترجیح می دهید موهای کوتاهی داشته باشید می توانید قسمت بالای سر را پر حجم تر در نظر گرفته و موهای روی گوش نیز حتما بلند تر از چانه قرار دهید. این کار باعث می شود صورت شما کشیده تر و لاغر تر دیده شود. همچنین استفاده از موی چتری و یا خرد شده نیز نقش مهمی در زیبایی افرادی با صورت گرد دارد. تصاویر زیر نمونه هایی از مدل موهای کوتاه زنانه برای صورت های گرد می باشند که هر یک انتخاب شایسته ایی برای شما عزیزان محسوب می گردند.

مدل کوتاهی موی زنانهمدل مو برای صورت گرد

مدل موی کوتاه جدید و زیبامدل موی زنانه برای صورت تپل

عکس مدل موی کوتاهمدل کوتاهی مو زنانه

عکس مدل موی جدیدمدل موی کوتاه جدید

مدل موی کوتاه زنانه جدیدمدل موی فشن برای صورت گرد

مدل موی کوتاه جدیدمدل مو کوتاه زنانه ۲۰۱۷

مدل موی زنانه 2017مدل کوتاهی موی زنانه جدید

مدل موی کوتاه زنانه جدیدمدل موی جدید و شیک زنانه

با تصاویر جدید و زیبای انواع مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه آشنا شدید، به شما دوستان باسلیقه و طرفدار مد پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی مدل مو و مراجعه به این صفحه از دیگر مدل ها و عکس های زیبا و دیدنی انواع مدل موهای جدید دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید