تزیین شمع با گل خشک و انواع گل های طبیعی و مصنوعی

0

همه ما در منزل شمع های ساده زیادی داریم که گاهی از شکل تکراری و ساده آنها خسته می شویم و به دنبال راه هایی برای زیبایی بیشتر شمع ها می گردیم. تزیین شمع با وسایل مختلف از جمله بهترین ایده ها در این زمینه است که از این طریق می توان شمع های ساده را تبدیل به زیباترین شمع ها نمود، از جمله وسایل تزیینی پر کاربرد در این زمینه، گل و برگ های خشک شده است که زیبایی بی نظیری به شمع ها می بخشد. از این رو در این مطلب راهکارهای متنوعی برای تزیین شمع با گل خشک را مطرح می نماییم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

ایده های خلاقانه و جدید برای تزیین شمع با گل خشک :

روش های مختلفی برای شمع آرایی وجود دارد که از جمله رایج ترین آنها می توان به تزیین شمع با مروارید، روبان، تور، گل خشک و… اشاره نمود که هر یک زیبایی و جذابیت فوق العاده ایی به شمع ها می بخشند. در صورتی که تمایل دارید به تزیین شمع با گل خشک بپردازید، پیشنهاد می کنیم ایده های معرفی شده در این مطلب را از دست ندهید. تصاویر زیر نمونه هایی از تزیین شمع با گل می باشد که هر یک می توانند الگویی برای تزیینات شما باشند.

تزیین شمع با گل خشک تزیین شمع استوانه ایی ساده تزیین زیبای شمعتزیین شمع با برگ خشک

دکوپاژ شمع با گل خشک :

یکی از روش های رایج برای تزیین شمع های ساده با گل خشک استفاده از دکوپاژ می باشد، بدین منظور یک عدد شمع ساده، مقداری گل و برگ خشک شده و یک قاشق آماده نمایید.

دکوپاژ شمع با گل خشک

قاشق را با حرارت گرم کنید، ابتدا با قاشق دیواره شمع را کمی ذوب نمایید، سپس گل را روی شمع و در مکان مناسب قرار دهید و مجددا قاشق داغ شده را روی آن بکشید تا گل روی شمع تثبیت شود.

تزیین شمعتزیینات شمع با گل خشک

همانطور که مشاهده نمودید دکوپاژ شمع با گل های خشک یکی از بهترین روش ها برای تزیین شمع است که می توان آن را به شکل های مختلف انجام داد.

شمع های تزیینی زیباآموزش تزیین شمعتزیین شمع با گل خشک

ساخت شمع با گل خشک :

برای ساخت شمع با گل، مقداری پارافین جامد، فتیله، ظرف مناسب و انواع گل های خشک یا گل مصنوعی تهیه نمایید.

اموزش ساخت شمع با گل خشک

گل های خشک را داخل ظرف شمع بچینید و از روش های شمع سازی که در مباحث قبل کامل معرفی نمودیم استفاده نمایید و پارافین ذوب شده را داخل ظرف مناسب بریزید.

ساخت شمع تزیینی با گل خشک

شمع را در محلی مناسب قرار دهید تا پارافین کاملا جامد شود و شمع تزیینی شما آماده شود و سپس از این شمع زیبا برای تزیینات مختلف استفاده نمایید.

تزیین زیبای شمع با گل

با جذاب ترین ایده ها برای تزیین شمع با گل خشک آشنا شدید، با به کارگیری هر یک از این روش ها، می توانید شمع های تزیینی زیبایی بسازید و از آنها در دیزاین بخش های مختلف منزل استفاده نمایید. شما دوستان هنرمند همچنین می توانید با کلیک بر روی شمع آرایی و مراجعه به این بخش از دیگر ایده ها و آموزش های جالب و دیدنی در این زمینه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید