طرز تهیه ژله نوشابه ای با کف و یخ و ایده برای تزیین ژله

0

ژله نوشابه ای از جمله جذاب ترین و زیباترین ژله ها برای پذیرایی از مهمان است که به راحتی نیز تهیه می شود. این نوع ژله به صورت تک نفره سرو می گردد و نوعی ژله سورپرایز محسوب می گردد. در ادامه به ارائه طرز تهیه ژله نوشابه ای می پردازیم که با استفاده از این دستور می توانید به راحتی اقدام به تهیه این ژله نمایید. تا پایان همراه ما باشید و از این دستور امتحان شده و عالی برای تهیه ژله نوشابه ای استفاده نمایید.

انواع مختلف ژله یکی از بهترین دسرها محسوب می گردد که در مهمانی ها و دورهمی ها سرو می گردد، در مباحث قبل به معرفی طرز تهیه ژله تزریقی، ژله ساده و… پرداختم که آموزش های ارائه مورد استقبال شما دوستان هنرمند قرار گرفت. در ادامه طرز تهیه ژله نوشابه ای خوشمزه و عالی را ملاحظه می فرمایید که امیدواریم این دستور نیز مورد پسند شما عزیزان واقع شود.

آموزش تهیه ژله نوشابه ای

مواد لازم برای تهیه ژله نوشابه ای

  • پودر ژله آلوئه ورا : دو بسته
  • آب جوش : دو لیوان
  • نوشابه گاز دار : یک لیوان

آموزش مرحله ای ژله نوشابه ای

طرز تهیه ژله نوشابه ای خوشمزه و عالی

برای تهیه ژله نوشابه ای، ابتدا یک بسته پودر ژله آلوئه ورا را در یک لیوان آب جوش حل نمایید،

طرز تهیه ژله نوشابه ای

سپس یک لیوان نوشابه به آن اضافه نموده و آرام هم بزنید تا گاز آن خارج نشود. سپس دو سوم آن را در لیوان یا جام های مناسب بریزید و در یخچال قرار دهید. یک سوم باقیمانده را با همزن برنید تا کاملا کف کند. حال کف ایجاد شده را روی روی ژله های نیمه بسته شده داخل لیوان بریزد و مجددا در یخچال قرار دهید.

طرز تهیه ژله با نوشابه

یک بسته پودر ژله دیگر را با یک لیوان آب جوش مخلوط نموده و بعد از حل شدن کامل آن را داخل قالب ساده ریخته و در یخچال قرار دهید تا کاملا سفت شود.

حل کردن ژله در آب جوش

سپس اقدام به برش زدن آن نمایید و ژله را به شکل قطعه های یخ برش بزنید و روی لیوان ژله های آماده بریزید.

طرز تهیه ژله نوشابه ایژله نوشابه ای با یخ

برای زیبایی بیشتر و تزیین ژله نوشابه ای می توانید از نی نیز استفاده کنید و آن را داخل لیوان قرار دهید.

طرز تهیه ژله با نوشابه

با یکی از بهترین آموزش ها در زمینه طرز تهیه ژله نوشابه ای آشنا شدید، امیدواریم نهایت استفاده را از این دستور برده باشید، از شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم با کلیک بر روی طرز تهیه ژله و مراجعه به این صفحه از دیگر آموزش های جدید و کاربردی برای تهیه ژله ها و دسرهای مختلف نهایت استفاده را ببرید و با بهترین دستورات مجله هنر در خانه آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید