آموزش دوخت کیف چرم زنانه با دست + عکس مراحل دوخت

0

در این مطلب به ارائه آموزش دوخت کیف چرم زنانه می پردازیم که با یادگیری آن به راحتی و در منزل می توانید کیف چرم زیبا و جذابی تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید. همانگونه که می دانید کیف های چرم دست دوز از ارزش بالایی برخوردارند و جایگاه ویژه ایی بین خانم ها شیک پوش و باسلیقه دارند. اگر شما نیز قصد دوخت کیف چرمی را دارید تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با استفاده از این آموزش کامل و جذاب اقدام به دوخت کیف نمایید.

مراحل دوخت کیف چرم زنانه دست دوز :

دوخت انواع کیف دست دوز، هنری زیبا و جذاب است که با یادگیری  آن می توانید اقدام به تهیه انواع کیف دخترانه و زنانه نمایید. در این مطلب به آموزش دوخت کیف چرم زنانه با طرحی جدید و متفاوت می پردازیم که از جمله یکی از جدیدترین مدل های کیف زنانه محسوب می گردد و می تواند انتخاب مناسبی برای خانم های شیک پوش باشد. برای شروع دوخت، پارچه چرم مورد نظر را تهیه نموده و الگو را روی آن بکشید و سپس برش بزنید.

آموزش دوخت کیف چرم زنانهالگو کیف زنانه چرمی

حال با استفاده از پانچ و میخ پرچ جاهای مناسب را سوراخ نموده و دکمه ها را نیز متصل کنید. توجه داشته باشید در دوخت کیف چرمی با دست از دکمه ها، علاوه بر کارایی های لازم، ممکن است به عنوان نما نیز به کار روند.

دوخت کیف چرم با الگودوختن کیف چرم با دستدوخت کیف چرمی با دست

به سراغ بند کیف چرمی بروید و طبق استانداردهایی که برای بند کیف دارید، بهترین گزینه را تهیه نمایید. در صورت تمایل می توانید از بند کیف ساده نیز استفاده نمایید و یا برای لبه های بند از دوخت دندان موشی استفاده کنید.

دوخت کیف زنانه چرمیآموزش دوخت کیف دست دوز چرمیآموزش دوخت کیف چرمی جدید

تا این لحظه قسمت های اصلی کیف تهیه شده اند، همانطور که می دانید انتخاب مدل کیف کاملا سلیقه ایی است و شما می توانید با توجه به نیاز خود گزینه مناسب را تهیه کنید.

مرحل دوخت کیف چرمی

ما قصد داریم کیف چرمی مان، علاوه بر بند بلند، دسته کوچکی نیز داشته باشد. بدین منظور اقدام به تهیه دسته کیف با چرم می نماییم و آن را در جای مشخص متصل می نماییم.

دوخت کیف دست دوز چرمیدوخت کیف چرم با دست

بعد از انجام این مراحل، کیف چرمی ما آماده است. اینم دل کیف زنانه می تواند انتخاب مناسبی برای محصلین و دانشجویان نیز باشد و یا با انجام کمی تغییرات آن را تبدیل به کیف مجلسی زیبایی نمایید. تصاویر زیر نمونه های تکمیل شده کیف چرمی زنانه را نشان می دهند که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

دوخت کیف چرم زنانهمراحل دوخت کیف با چرمآموزش دوخت کیف زنانه با دست

ضمن اینکه امیدواریم آموزش مرحله به مرحله دوخت کیف چرم زنانه که در این مطلب ارائه دادیم، مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، از شما دوستان هنرمند دعوت می نماییم برای مشاهده آموزش های بیشتر و متنوع تر و همچنین آشنایی با دوخت کیف های مختلف، بر روی دوخت کیف کلیک نموده و از جدیدترین مطالب منتشر شده در مجله هنر در خانه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید