طرز تهیه میلک شیک موز و شکلات با طعمی بی نظیر و عالی

1

میلک شیک یکی از نوشیدنی های بسیار خوشمزه و ایده آلی است که اغلب در کافی شاپ ها و همچنین در منزل برای پذیرایی از مهمان مورد استفاده قرار می گیرد. میلک شیک ها انواع مختلفی دارند و می توان آنها را با میوه های مختلف تهیه نمود. در این میان میلک شیک موز از طرفداران بیشتری برخوردار است و می تواند گزینه مناسبی برای فصل تابستان باشد. از این رو در ادامه به معرفی طرز تهیه میلک شیک موز می پردازیم که با این روش می توانید به راحتی در منزل اقدام به تهیه میلک شیک نمایید. پس تا پایان همراه ما بوده و از این دستور عالی نهایت استفاده را ببرید.

روشی که در ادامه ارائه می دهیم یکی از بهترین دستورات تحت عنوان طرز تهیه میلک شیک موز است، این میلک شیک به راحتی و در مدت زمانی کوتاه تهیه می شود و یکی از بهترین نوشیدنی ها برای فصل بهار و تابستان است. در مباحث قبل به معرفی طرز تهیه نسکافه پرداختیم، حال روشی آسان برای تهیه میلک شیک را مطرح می کنیم.  دوستان عزیز به این نکته توجه داشته باشید که برای نتیجه گیری بهتر، موز و شیر را از قبل داخل یخچال قرار دهید تا سرد شوند و میلک شیک خوشمزه تری داشته باشید.

تزیین میلک شیک با شکلات

مواد لازم برای تهیه میلک شیک موز

  • شیر خنک : ۲ لیوان
  • بستنی : ۱ لیوان
  • شکر : یک قاشق غذاخوری
  • موز درشت : دو عدد
  • شکلات تخته ایی : ۵۰ گرم

طرز تهیه میلک شیک موز خوشمزه

برای تهیه میلک شیک ابتدا موزهای خنک شده را حلقه حلقه نموده و داخل مخلوط کن بریزید. (می توانید موز را ریز نموده و داخل فریزر قرار دهید تا زمانی که تا حدودی منجمد شود)

طرز تهیه شیر موزطرز تهیه شیر مور

سپس شیر و شکر را نیز اضافه کنید. مقدار شکر سلیقه ایی است و می توان آن را کمتر و یا حذف نمود.

روش تهیه میلک شیکمیلک شیک

تکه های یخ را اضافه نموده و مخلوط کن را روش کنید.

طرز تهیه میلک شیک موز

در مرحله بعد بستنی را نیز اضافه کنید و برای چند ثانیه مخلوط کن را روشن نمایید تا مواد میلک شیک شما کاملا مخلوط شود.

آموزش تهیه میلک شیک موز

حال مقداری شکلات تخته ایی را به روش بن ماری ذوب نمایید و یا در صورت تمایل از سس شکلاتی استفاده کنید.

طرز تهیه شیر موز با شکلات

شکلات را داخل لیوان ریخته و یا دیواره های لیوان را به شکلات آغشته نموده و سپس مخلوط  میلک شیک موز را داخل لیوان ها بریزید. و به دلخواه روی آن را تزیین نمایید.

تزیین میلک شیک موز و شکلات

با طرز تهیه میلک شیک موز و شکلات آشنا شدید، امیدواریم نهایت استفاده را از این دستور برده باشید و میلک شیک خوشمزه ایی تهیه کرده و در کنار اعضا خانواده نوش جان فرمایید. برای مشاهده دستورات بیشتر و آموزش های متنوع و جذاب بر روی هنر در خانه کلیک نموده و از مطالب جدید و عالی مجله دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

  1. بسیار عالی بود
    متشکر از شما دوست عزیز برای گذاشتن همچین آموزش فوقالعاده ای
    توسیع میکنم حتما این میلک شیک عالی را درست کنید
    باز هم میگم فوقالعاده عالی و بسیار لذیذ

یک نظر دهید