مدل جیب مانتو اسپرت و مجلسی و ایده هایی برای دوخت جیب مانتو

0

انتخاب مدل جیب مانتو مناسب نقش مهمی در زیبایی مانتو دارد، از این رو اغلب خانم های شیک پوش و همچنین خیاطان محترم تمایل زیادی به آشنایی با مدل های جیب مانتو های مختلف دارند و سعی می کنند از این طریق بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایند. بر این اساس ما نیز قصد داریم در این مطلب به معرفی جدیدترین مدل های جیب مانتو دخترانه و زنانه برای مدل های مختلف مانتو بپردازیم که امیدواریم این تصاویر زیبا مورد توجه شما عزیزان واقع گردند.

عکس های مدل جیب مانتو دخترانه و زنانه جدید

در مباحث قبل مجله هنر در خانه به آموزش دوخت شلوار زنانه پرداختیم که خوشبختانه با استقبال شما دوستان هنرمند روبرو شد، بر این اساس قصد داریم در این مقاله به خانم هایی که قصد دوخت مانتو را دارند ایده هایی در جهت انتخاب مدل جیب مانتو معرفی نماییم تا در مباحث بعدی به سراغ دوخت مانتو برویم. در ادامه همراه ما باشید و از این مدل جیب های زیبا برای انواع مدل مانتو تابستانی، بهاره و… دیدن فرمایید.

مدل جیب مانتو دخترانهجیب مانتو اسپرت جدید

مدل جیب برای مانتو دخترانهمدل مانتو جیب دار دخترانه

مدل جیب برای مانتو جدیدمدل جیب برای مانتو جدید و زیبا

مدل جیب مانتو مجلسی زیباجیب مانتو مجلسی زنانه

جیب مانتو نخیمدل جیب برای مانتو اسپرت

مدل مانتو جیب دار جدیدمدل جیب های مانتو پاییزه

دوخت جیب مانتو مجلسیمدل جیب پاکتی برای مانتو

مدل جیب برای مانتو لیمانتو جیب دار ساده و زیبا

مدل جیب برای مانتو تابستانیمدل جیب برای مانتو تابستانی

مدل جیب برای مانتوهای دخترانهعکس مانتو جیب دار جدید و شیک دخترانه

مدل جیب مانتو اداری جدیدمدل جیب برای مانتو اداری و رسمی جدید

مدل جیب جدید مانتوعکس مدل جیب برای مانتو جدید و شیک

با یکی از زیباترین مجموعه ها از تصاویر انواع مدل های جیب مانتو دخترانه و زنانه با طرح های متنوع آشنا شدید، امیدواریم ضمن لذت بردن از تماشای این مدل های بسیار زیبا و شیک، توانسته باشید مدل جیب مناسب و دلخواه را انتخاب کنید. حال از شما دوستان هنرمند دعوت می نماییم بر روی خیاطی مجله هنر در خانه کلیک نموده و از این طریق با دیگر مدل ها و همچنین آموزش های مفید و کاربردی در زمینه خیاطی دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید