تزیین حنا به شکل گل و ایده هایی برای تزیین ظرف حنا عروس

0

ایده های جدید و خلاقانه برای تزیین حنا به شکل گل و روش های جالب و دیدنی برای تزیین ظرف و سینی حنا برای جشن حنابندان عروس را در این مطلب معرفی می نماییم که با الگوبرداری از این مدل های زیبا و خاص می توانند به بهترین شکل به تزیین حنا پرداخته و از داشتن زیباترین تزیینات در این زمینه نهایت استفاده را ببرید. پس تا پایان همراه ما باشید و از مدل های تزیین حنا دیدن فرمایید.

آموزش تزیین حنا به شکل گل رز

برای تزیین حنا به شکل گل رز شما به مقداری حنا، چسب چوب و چند قطره گلیسیرین یا روغن زیتون نیاز دارید، (مقدار چسب چوب باید حدودا نصف مقدار حنا باشد) برای شروع حنا را الک نمایید تا کاملا یک دست شود، سپس دست ها را با وازلین یا گلیسیرین چرب نمایید و حنای الک شده را در ظرف مشخصی ریخته و چسب چوب را به صورت قاشق به قاشق اضافه نمایید و با دست ورز دهید تا چسب کاملا به خورد حنا برود و یکدست و منسجم گردد. بعد از آماده شدن حنا، گلوله های کوچکی با آن بسازید و سپس هر  گلوله را با کمک انگشتان تبدیل به یک گلبرگ نمایید. گلبرگ ها را کنار هم قرار داده و گل رز زیبایی تهیه نمایید. برای زیبایی بیشتر گل می توانید از اکلیل های براق نیز استفاده نمایید و جلوه بیشتری به تزیین حنا خود بدهید.

آموزش تزیین حنا به شکل گلتزیین حنای عروس به شکل گل

حال که با روش ساده و کاربردی برای ساخت گل رز با حنا آشنا شدید، در این بخش به معرفی مدل های متنوع و جالب تزیین حنا برای حنابندان می پردازیم که گل های به کار برده شده در این تزیینات با روش بالا و با استفاده از کمی ابتکار و خلاقیت تهیه شده اند و می توانند الگوی مناسبی برای تزیین حنای عروس باشند.

تزیین حنا برای حنابندانساخت گل رز با حنا

تزیین حنای عروستزیین حنای عروس به شکل گل رز

ایده خلاقانه برای تزیین حناتزیین سینی حنا برای عروس و داماد

تزیین سینی حنا تزیین ظرف حنا برای جشن حنابندان

ساخت گل رز با حناتزیین حنا زیبا به شکل گل رز

تزیین حنا به شکل گل رزتزیین سینی حنا جدید و زیبا

تزیین ظرف حنا عروستزیین ظرف حنا با روبان

تزیین سبد حنا برای عروس و دامادتزیین سبد حنا برای عروس و داماد

تزیین حتا زیبا و جدیدتزیین حنا عروس جدید و زیبا

امیدواریم آموزش تزیین حنا به شکل گل رز و همچنین تزیینات حنا که در این مطلب معرفی نمودیم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشند و از این طریق به تزیینات دلخواه دست یابید. شما دوستان هنردوست و با سلیقه همچنین می توانید با کلیک بر روی جهیزیه عروس و مراجعه به این بخش از دیگر آموزش های جدید و کاربردی در رابطه با تزیینات مربوط به عروس و داماد و همچنین جدیدترین تزیینات آشنا شوید و نهایت استفاده را از مطالب کاربردی و مفید مجله هنر در خانه ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید