تزیین پیازچه به شکل گل برای تزیین سبزی خوردن

0

پیازچه از جمله سبزیجات مقوی و مفیدی محسوب می گردد که افراد زیادی طعم و مزه آن را می پسندد و ترجیح می دهند از آن در ظرف سبزی خوردن استفاده نمایند. حال آنکه شما دوستان با سلیقه که چنین قصدی دارید می توانید با تزیین پیازچه زیبایی بیشتری به سبزی های خود ببخشید. از این رو در این مطلب روش هایی را پیشنهاد می کنیم که با به کارگیری آنها می توانید پیازچه ها را به بهترین شکل تزیین نموده و از این همه زیبایی در ظرف سبزی و یا به عنوان دورچین بشقاب و دیس غذا استفاده نمایید.

آموزش تزیین پیازچه با روش های ساده و آسان

ظرف سبزی خوردن را می توان از جمله اجزا اصلی سفره های ایرانی دانست، خصوصا زمانی که سعی می کنیم از غذاهای اصیل ایرانی همچون آبگوشت، کباب کوبیده، کوفته تبریزی، تاس کباب، پلو و خورشت و… استفاده کنیم. همین امر باعث شده است خانم های کدبانو و باسلیقه به دنبال ایده هایی برای سبزی آرایی باشند. در این میان تزیین پیازچه و تربچه از اهمیت بیشتری برخوردار است. در مطالب قبلی به معرفی بهترین ایده ها برای تزیین تربچه پرداختیم، در این بخش قصد داریم به ارائه آموزشی جدید و متنوع برای تزیین کردن پیازچه به شکل گل بپردازیم که بدین منظور ابتدا دو سر پیازچه را برش زده و سپس با چاقوی تیز خطوط عمودی روی آن ایجاد نمایید.

تزیین ساده پیازچهتزیین سبزی خوردنتزیین زیبای پیازچهآموزش تزیین تربچه و پیازچه

با کمک انگشتان دست بین برش های ایجاد شده فاصله بیندازید.

تزیینات پیازچه

حال فرم دلخواه را ایجاد نمایید و از این طریق پیازچه را به شکل گل مریم تزیین کنید. برای فرم گیری بهتر می توانید دقایقی آن را در ظرف آب سرد قرار دهید.

تزیین پیازچه به شکل گل مریم تزیین جدید پیازچه تزیین جدید پیازچه تزیین پیازچه برای سبز خوردن

حال ایده هایی برای سبزی آرایی و تزیین سبزی خوردن با پیازچه را مشاهده می فرمایید که می توانند الگوی مناسبی برای شما عزیزان باشند.

تزیین سبزی خوردن با پیازچه سبزی آرایی با پیازچه تزیین ظرف سبزی خوردن تزیین تربچه و پیازچه تزیینات پیازچه

حال که با جذاب ترین روش ها برای تزیین پیازچه آشنا شدید، پیشنهاد می کنم سری هم به بخش میوه آرایی بزنید و از دیگر آموزش های جدید و دیدنی و همچنین تزیینات مختلف آشنا شده و از این طریق هنر و سلیقه خود را در مهمانی ها به نمایش بگذارید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید