تزیین لباس مجلسی شیک و زیبا و تزیین روی لباس با ایده های جدید

0

پیشنهادهای عالی و متنوع برای تزیین لباس های مختلف را در این مطلب معرفی می نماییم که با استفاده از این پیشنهادات و ایده ها می توانید لباس های ساده خود را به بهترین شکل تزیین نموده و آنها را تبدیل به لباس های مجلسی شیک و زیبایی نمایید. پس تا پایان این مقاله همراه ما بوده و از جذاب ترین ایده ها و روش ها برای تزیین روی لباس های مختلف دیدن فرمایید و نهایت استفاده را از مطالب و مدل های ارائه شده در این مقاله ببرید.

ایده های خلاقانه و جالب برای تزیین لباس های زنانه و دخترانه

تزیین لباس یکی از هنرهای جذاب و دوست داشتنی است که اغلب خانم های باسلیقه و هنرمند تمایل خاصی به انجام آن دارند و ترجیح می دهند با به کارگیری روش های ساده و استفاده از وسایل در دسترس و معمولی ظاهر زیباتری به لباس های خود ببخشند. همانگونه که می دانید خیاطی و دوخت لباس از جمله هنرهای پرطرفدار بین خانم هاست، حال اینکه شما خود اقدام به دوخت لباس نموده باشید و یا لباس هایی را به صورت آماده خریداری نموده باشید می تواند با استفاده از ترفند های ساده اقدام به تزیین روی لباس ها نموده و جذابیت آن ها را چندین برابر نمایید. تصاویر زیر نمونه هایی از انواع کت و بلوز های مجلسی زنانه را نشان می دهند که برای انجام تزیینات زیبا می توانید از آنها ایده بگیرید.

تزیین کت زنانه با مروارید و سنگ تزیین روی لباس زنانه تزیین جدید و شیک لباس تزیین یقه و آستین لباس مجلسی تزیین لباس مجلسی جدید سنگ دوزی روی لباس مجلسی زنانه تزیین یقه لباس با مروارید و سنگ

تزیین روی لباس بچگانه

اغلب مادرهای خوش ذوق و با سلیقه سعی می کنند با اقدامات خلاقانه و جالب اقدام به روی لباس های کودکان نمایند. اگر شما نیز چنین قصدی دارید پیشنهاد می کنیم تزیینات جالب و جدیدی را که در ادامه معرفی می نماییم ملاحظه نمایید و با الگوبرداری از آنها زیباترین تزیینات را بر روی لباس های ساده کودکان انجام دهید.

تزیین لباس بچه گانهتزیین پیراهن دخترانه با تور و گیپور

تزیین زیبای لباس نوزادیتزیین زیبای لباس نوزادی

تزیینات لباس کودکان تزیین خلاقانه لباس کودک

تزیین خلاقانه لباستزیین بلوز کودک با مروارید

تزیین روی لباس پسرانهتزیینات لباس های کودکان

ایده برای تزیین روی لباستزیین روی لباس کودک با نمد

تزیین روی لباس با مرواریدتزیین جدید و شیک لباس کودک

همانطور که تا این لحظه مشاهده نمودید می توان از انواع وسایل تزیینی برای تزیین روی لباس های مختلف استفاده نمود که از بین این روش های می توان به نقاشی روی لباس، سنگ دوزی و مروارید دوزی لباس های مجلسی، روبان دوزی برجسته روی لباس و… اشاره نمود که در ادامه با برخی از اینگونه تزیینات شیک و خاص آشنا خواهید شد.

روبان دوزی روی لباسروبان دوزی روی لباس مجلسی

تزیین یقه لباستزیین یقه لباس با مروارید

تزیین مانتو با مروارید تزیین مانتو مجلسی

تزیین یقه لباس مجلسی با مرواریدتزیین شیک و زیبای لباس زنانه

لباس مجلسی سنگ دوزی شدهتزیین کت زنانه با مروارید و سنگ

تزیین کت زنانه با مرواریدتزیین پشت لباس مجلسی

تزیین زیبای لباس زنانهتزیین ساده لباس زنانه

تزیینات لباس مجلسیتزیین پیراهن مجلسی جدید

تزیین یقه لباس با مرواریدمروارید دوزی یقه لباس زنانه

تزیین لباس عروستزیین جدید و شیک لباس عروس

حال که با بهترین روش ها برای تزیین لباس های مختلف آشنا شدید می توانید زیباترین تزیینات را انجام داده و از داشتن لباس های مجلسی شیک و زیبا لذت ببرید. همچنین می توانید با کلیک بر روی خیاطی هنر در خانه و مراجعه به این صفحه با به روزترین آموزش ها در زمینه دوخت و دوز آشنا شده و بهترین استفاده را از هر یک ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید