طرز تهیه ماسک سیاه برای صورت (بلک ماسک) در منزل

0

ماسک سیاه یا ماسک زغال یکی از موثرترین ماسک های صورت برای لایه برداری پوست و از بین بردن لکه های صورت است، مدتی است شاهد تبلیغات مختلف در زمینه خرید ماسک سیاه هستیم که متاسفانه اطمینان به این تبلیغات و شناخت محصول مطمئن تا حدودی سخت و دشوار است. از این رو سعی نمودیم به گردآوری طرز تهیه ماسک سیاه بپردازیم که با این روش می توانید به راحتی در منزل اقدام به ساخت ماسک سیاه یا ماسک زغال نموده و این محصول عالی را امتحان نمایید. در ادامه مطلب همراه ما بوده و از دستور ساخت ماسک سیاه خانگی نهایت استفاده را ببرید.

طرز تهیه ماسک سیاه یا ماسک زغال خانگی :

زغال فعال که در تهیه ماسک سیاه مورد استفاده قرار می گیرد مصارف پزشکی زیادی دارد که مهم ترین آنها، دفع سموم مختلف است. از این رو امروزه در ساخت داروهای مختلف از زغال فعال استفاده می شود، علاوه بر آن زغال جایگاه ویژه ایی در در صنعت آرایشی و بهداشتی دارد و ماسک های صورت مفید و جالبی از آن تهیه می گردد. ماسک سیاه به عنوان یک ماسک روشن کننده صورت قوی برای از بین بردن لک های صورت مورد استفاده قرار می گیرد که در این مطلب قصد داریم به معرفی طرز تهیه ماسک سیاه بپردازیم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

ماسک سیاه برای صورت

برای تهیه ماسک سیاه ابتدا مواد و وسایل مورد نیاز را که در ادامه معرفی می نماییم تهیه کنید و سپس اقدام به تهیه ماسک صورت خانگی با زغال نمایید.

  • کپسول زغال فعال : ۲ عدد
  • خاک رس : نصف قاشق چای خوری
  • آب : نصف قاشق چای خوری
  • کاسه کوچک پلاستیکی یا شیشه ایی
  • گوش پاک کن یا قاشق پلاستیکی برای هم زدن ماسک

طرز تهیه ماسک زغال خانگی

حال که وسایل مورد نیاز را تهیه نمودید، شروع به ساخت ماسک زغال می نماییم. بدین منظور ابتدا کپسول ها را باز نموده و محتویات آن را داخل کاسه بریزید.

طرز تهیه ماسک سیاه

سپس خاک رس و آب را نیز اضافه نموده و مواد را با هم ترکیب کنید. برای هم زدن زغال فعال از قاشق های فلزی استفاده نکنید، زیرا باعث می شوند بازده ماسک کاهش یابد و کارایی لازم را نداشته باشد.

درست کردن ماسک سیاه در منزل

حال با استفاده از برس مخصوص ماسک و یا با نوک انگشتان پوست صورت را به ماسک آغشته نمایید. (از زدن ماسک سیاه در اطراف چشم خودداری نمایید)

ماسک سیاه خانگی

برای نتیجه گیری بهتر از ماسک سیاه، اجازه دهید ۱۰ یا ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت بماند و همچنین این ماسک را دو بار در هفته بر روی پوست قرار دهید.

ساخت ماسک سیاه یا ماسک زغال

در صورت تمایل می توانید در ترکیب ماسک زغال به جای آب، از روغن های طبیعی و یا کرم مرطوب کننده نیز استفاده نمایید که در این صورت پوست صورت شما بعد از استفاده از ماسک نرمی و لطافت خاصی خواهد داشت.

ساخت ماسک سیاه در منزل

ماسک زغال یا ماسک سیاه یکی از موثرترین ماسک های لایه بردار است که می تواند نقش مثبتی در شفافیت صورت و همچنین از بین بردن لکه های پوست داشته باشد و همچنین می تواند به عنوان ماسک صورت برای جوش نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

طرز تهیه ماسک سیاه خانگی

حال که با طرز تهیه ماسک سیاه و همچنین خواص و فواید بی شمار این ماسک فوق العاده آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم حتما این ماسک را در منزل تهیه نموده و از آن استفاده نمایید و شاهد تاثیرات عالی و بی نظیر آن باشید. همچنین می توانید با کلیک بر روی ماسک صورت با دیگر ماسک های صورت آشنا شده و بهترین انتخاب را برای زیبایی بیشتر داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید