آموزش دوخت سارافون بچه گانه زیبا (دوخت لباس بچه گانه)

0

دوخت سارافون بچه گانه برای دختر کوچولوهای زیبا و دوست داشتنی از جمله فعالیت هایی است که اغلب مادران باسلیقه قصد یادگیری آن را دارند و سعی می کنند از این طریق سارافون های زیبا و متنوعی برای کوچولوهای خود تهیه نمایند. برای این دسته از عزیزان آموزش دوخت سارافون را در این مطلب ارائه خواهیم داد که این آموزش جالب می تواند بهترین راهنما برای شما عزیزان باشد.

آموزش مرحله به مرحله دوخت سارافون بچه گانه با الگو

برای دوخت لباس بچه گانه مهم ترین مرحله اندازه گیری دقیق است، بدین منظور بهتر است با دقت و حوصله اندازه ها کودک را گرفته و سپس اقدام به کشیدن الگو برش پارچه نمایید. برای دوخت سارافون بچه گانه ابتدا الگو قسمت اصلی را بکشید و آن را روی پارچه اصلی برش دهید. در اینجا از پارچه لی استفاده شده است که انتخاب مناسبی برای سارافون دخترانه محسوب می گردد.

آموزش دوختن سارافون

حال دو نوار باریک به عنوان بند های سارافون برش زده و آنها را به قسمت اصلی متصل نمایید. همانطور که مشاهده می فرمایید برای قسمت بالای سارافون از دو لایه پارچه استفاده شده است، که این امر باعث می شود لباس کودک ایست بهتری داشته باشد. از این اقدام قبلا در دوخت پیراهن دخترانه نیز استفاده نمودیم.

آموزش دوخت لباس بچه گانهدوخت لباس های بچه گانه زیبا

حال تکه پارچه جداگانه ایی را به پارچه اصلی سارافون متصل کنید، برای زیبایی بیشتر می توانید از تکه ایی تور ظریف نیز در محل اتصال استفاده نمایید.

دوخت سارافون بچه گانهمراحل دوخت سارافون بچه گانه

دوخت بخش های اصلی به پایان رسیده است، حال می توانید با استفاده از انواع تورهای تزیینی، دکمه های زیبا و… زیبایی بیشتری به این مدل لباس بچگانه ببخشید.

دوختن لباس بچه گانه دخترانهدوخت سارافون دخترانه زیبادوخت لباس بچه گانه دخترانه

همانطور که مشاهده نمودید، دوخت سارافون به راحتی انجام می گیرد، تنها کافیست دقت لازم را داشته باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید و سارافون شیک و زیبایی برای کودک خود تهیه نمایید. علاوه بر پارچه لی از دیگر پارچه ها که آهار کافی را دارند نیز می توانید استفاده نمایید.

آموزش دوخت سارافون بچه گانه

با یکی از بهترین و ساده ترین آموزش ها برای دوختن سارافون بچه گانه آشنا شدید، این آموزش می تواند به شما عزیزان برای دوختن انواع لباس های بچه گانه برای کوچولوهای ناز و دوست داشتنی کمک کند. علاوه بر این می توانید با کلیک بر روی خیاطی مجله هنر در خانه و مراجعه به این بخش با دیگر آموزش ها و مدل های متنوع و زیبا در این رابطه دیدن نموده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید