تزیینات سفره هفت سین جدید و شیک برای عید نوروز

0

ایده های جدید و زیبا برای تزیینات سفره هفت سین را در این مطلب ارائه می دهیم که با الگوبرداری از این تزیینات فوق العاده زیبا، می توانید بهترین و شیک ترین سفره هفت سین را برای سال جدید بچینید. توجه داشته باید که هر یک از مدل های ارائه شده، می توانند الگویی زیبا برای شما باشند و با استفاده از خلاقیت و ابتکار خود و ایجاد تغییراتی در هر یک از این مدل ها، تزیین سفره هفت سین شیک و ایده آلی داشته باشید.

مدل های جدید تزیینات سفره هفت سین :

تزیین سفره هفت سین یکی از مهم ترین تزییناتی است که با نزدیک شدن به سال نو مورد توجه قرار میگیرد. برای داشتن تزیینات سفره هفت سین بسیار زیبا بهتر است ابتدا با تزیین اجزا هفت سین آشنا شوید، بدین منظور قصد داریم در این مطلب به معرفی تزیینات هر یک از سین های سفره هفت سین ۹۶ بپردازیم که امیدواریم مورد توجه شما دوستان باسلیقه قرار بگیرند.

تزیین سنجد هفت سین :

سنجد ییک از سبن های سفره هفت سین عید نوروز است که برای تزیین آن می توان از شیوه های مختلفی استفاده نمود و سپس سنجد های تزیین شده را روی سفره هفت سین قرار داد. در ادامه نمونه هایی از این تزیینات زیبا و خاص را ملاحظه نمایید.

تزیینات سفره هفت سینتزیین سنجد برای سفره هفت سین

تزیین سنجد سفره هفت سینتزیین سنجد به شکل گل

تزیین سنجد برای هفت سین عیددیزاین توپی سنجد برای سفره هفت سین

تزیین وسایل سفره هفت سینتزیین زیبا و شیک سفره هفت سین

عکس تزیین سنجد برای سفره هفت سینتزیینات سنجد برای هفت سین نوروز

تزیینات هفت سین جدید و شیکتزیین خوشه ایی سنجد هفت سین

تزیین وسایل سفره هفت سین جدیدعکس تزیین ظرف سنجد

تزیین سیب سفره هفت سین :

در چیدمان سفره هفت سین همیشه سیبی سرخ یا زرد به چشم می خورد. اغلب بانوان باذوق و سلیقه سعی می کنند سیب های سفره هفت سین را به بهترین شکل تزیین نمایند. حکاکی روی سیب یکی از این ایده هاست که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می نمایید.

تزیین سیب برای سفره هفت سینحکاکی روی سیب برای هفت سین

تزیینات جدید و زیبای سفره هفت سینتزیین سیب سفره هفت سین

تزیین سیب هفت سیندیزاین زیبای سیب برای هفت سین

تزیین سکه هفت سین :

برای تزیین سکه های هفت سین می توانید یک بسته سکه ریز تزیینی از بازار خریداری نموده و آنها را به یکی از اشکال زیر برای سفره هفت سین تزیین نمایید.

تزیین سکه های هفت سینتزیین زیبای سکه برای هفت سین

تزیین سکه هفت سینتزیین سکه عید با ایده های جدید و زیبا

تزیین زیبای سکه برای هفت سیندیزاین سکه روی توپ

تزیینات سفره هفت سینتزیین سکه هفت سین در صندوقچه

تزیین سمنو برای سفره هفت سین :

سمنو یکی از خوردنی های بسیار خوشمزه و مقوی است که اغلب در چیدمان هفت سین به چشم میخورد. برای تزیین سمنو آن را در ظرف بکشید و پس روی ان را به دلخواه تزیین کنید.

تزیین ظرف سمنوتزیین ظرف سمنو با ایده های جدید و زیبا

تزیینات سفره هفت سینتزیین سمنو هفت سین

تزیین سمنو سفره هفت سیندیزاین سمنو برای سفره هفت سین

تزیین سیر هفت سین :

برای تزیین سبر سفره هفت سین می توانید از تورهای تزیینی، وسایل گلسازی و… استفاده نمایید، همچنین می توانید پوست سیر را جدا کرده و آن را به شکل گل تزیین نمایید و سپس در سفره هفت سین قرار دهید. در ادامه نمونه هایی از تزیینات سیر هفت سین را مشاهده می نمایید.

تزیین سیر با تورتزیین سیر با تور

تزیین سبر برای سفره هفت سینتزیین زیبای سیر برای سفره هفت سین

تزیینات سفره هفت سینتزیین سیر و سیب سفره هفت سین

تزیین سیر هفت سینتزیین سیر به شکل گل برای هفت سین

تزیین سماق هفت سین :

سماق با رنگ سرخ و زیبایی که دارد، جذابیت خاصی به سفره هفت سین می بخشد، البته می توانید سماق را نیز با ایده های جدید و خاص تزیین نمایید. در ادامه نمونه هایی از تزیینات زیبا و جالب سماق را مشاهده می نمایید که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

تزیین سماق برای هفت سینتزیین ظرف سماق برای سفره هفت سین

تزیین ظرف سماق هفت سینتزیین سماق هفت سین

تزیین سبزه سفره هفت سین :

وجود سبزه را می توان یکی از ملزومات ضروری سفره هفت سین دانست، بدین منظور می توانید سبزه ایی ساده تهیه نموده و سپس آن را با گل ها و وسایل تزیینی مختلف تزیین کنید که این امر نقش مثبتی در تزیینات سفره هفت سین دارد.

تزیینا تسفره هفت سین جدید و زیباتزیین سبزه برای سفره هفت سین

تزیین سبزه برای سفره هفت سینمدل سبزه هفت سین

مدل سبزه عید با تزیین زیباتزیینات سبزه هفت سین جدید

با جالب ترین ایده ها برای تزیینات سفره هفت سین آشنا شدید، هر یک از این روش های جالب می توانند الگویی برای تزیینات شما عزیزان باشند و از این طریق بهترین چیدمان سفره هفت سین را داشته باشید، در صورت تمایل به مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر می توانید به بخش هفت سین مراجعه نموده و از بهترین ایده ها در این زمینه دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید