آموزش روبان دوزی در منزل با روشی ساده

9

آموزش روبان دوزی از اون دسته آموزش هاییه که طرفدارهای خیلی زیادی داره و به دلیل کاربردهای فراوان روبا ن دوزی یاد گرفتن این هنر زیبا و راحت میتونه برای انجام خیلی از کارها و تزئینات در منزل کمک زیادی بهمون بکنه. پس با این آموزش زیبا و متفاوت روبان دوزی همراهم باشین.

آموزش روبان دوزی زیبا و متفاوت:

امروز میخوام با این آموزش روبان دوزی ساده و شیک بهتون یاد بدم که چطور با چند تکه روبان یه گل زیبا بدوزین و از این هنرتون در تزئین سرویس آشپزخونه، انواع رومیزی، سرویس خواب، کوسن و حتی روی لباس استفاده کنید، هنر روبان دوزی واقعا کاربرد های خیلی زیادی داره. برای دوخت این نوع گل شما به سه رنگ روبان احتیاج دارین. برای شروع کار شما بهتره از روبان اصلی که قرار حکم گلبرگ رو داشته باشه استفاده کنین.

آموزش روبان دوزی

بهتره از روبان سه سانتی برای اینکار استفاده کنین و رنگ اونو با توجه به پارچه زمینه و نوع کاربرد اون انتخاب کنین. پایین روبان رو با نخ همرنگش کوک بزنین و بعد نخ رو کمی بکشین تا روبان چین بخوره و شبیه به گل شه.

آموزش روبان دوزی

آموزش روبان دوزی

آموزش روبان دوزی

دو سر روبان رو به هم وصل کنین تا فرم گل شما تکمیل شه.

آموزش روبان دوزی

آموزش روبان دوزی

تو این مرحله از آموزش روبان دوزی لازمه که گل دوخته شده رو به پارچه زمینه متصل کنید. فقط توجه داشته باشین که مرکز گل رو جمع کنین و طوری اونو بدوزین که به هیچ وجه پارچه زیرش دیده نشه.

آموزش روبان دوزی

الان وقتشه که بریم سراغ مرکز گل، برای اینکار از یه روبان یک سانتی با یه رنگ دیگه استفاده کنین تا نمای قشنگی به روبان دوزی شما بده.

آموزش روبان دوزی

آموزش روبان دوزی

تو مرحله آخراگه خواستین میتونین از روبان سبز استفاده کنین و برای گلی که دوختین چند تا برگ کوچیک بذارین. خب گل شما آماده س. امیدوارم خوشتون اومده باشه.

آموزش روبان دوزی

این آموزش روبان دوزی نوع ساده ایی از این کار بود که شما میتونین به سلیقه خودتون جاهای مختلف ازش استفاده کنین. با دیگر آموزش های هنردرخانه همراهم باشید. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

۹ دیدگاه

  1. با سلام وخسته نباشید من فیلم اموزش روبان دوزی از مبتدی تا پیشرفته میخوام لطفا میشه مرا راهنمایی کنید باتشکر فراوان

    • سلام دوست عزیز. فعلا امکانش نیس، اما به امید خدا در ماه های آینده پکیج آموزش روبان دوزی برای علاقه مندان میزاریم. موفق باشید

یک نظر دهید