تزیین لبو شب یلدا با ایده های جدید و زیبا

0

پخت لبو برای شب یلدا از جمله مواردی است که سالهاست به آن توجه می گردد و اغلب بانوان هنرمند و کدبانو سعی می کنند لبوهای خوشمزه و خوشرنگی برای شب یلدا بپزند. در این میان تزیین لبو نیز باعث می گردد سفره شب یلدا شما زیباتر و جذاب تر شود. اگر شما نیز به دنبال ایده هایی برای انجام اینگونه تزیینات هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید و با الگورداری از تصاویر ارائه شده زیباترین تزیین را برای لبوهای شب یلدا انجام دهید.

مدلهای تزیین لبو به شکل گل با روش های ساده :

ایده های متنوع و جالبی برای تزیین لبو وجود دارد، که با به کارگیری آنها می توان سفره ایی زیباتر و جذاب تر برای شب یلدا چید. همانگونه که می دانید رنگ سرخ لبو بعد از پخت جلوه ایی خاص به تنقلات شب یلدا می بخشند، حال تصور کنید که این لبوها نیز به بهترین شکل تزیین شده باشند، در اینصورت می توانید اطمینان داشته باشید تزیین سفره شب یلدا شما به زیبایی انجام گرفته است.

تزیین لبو شب یلدالبوی شب یلداتزیین جالب لبو میوه آرایی با لبو تزین جدید و جالب لبوعکس لبو تزیین شده زیباتزیین جدید و شیک لبو

یکی از روش های ساده و در عین حال جالب برای تزیین لبوی شب یلدا استفاده از قالب های شیرینی پزی است، با این روش می توانید به راحتی لبوها را قالب زده و آنها را به زیبایی در ظرف مورد نظر بچینید. تصاویر زیر نمونه هایی از این سبک تزیین را نشان می دهند.

قالب زدن لبوتزیین لبوهای شب یلدامدل تزیین لبو به شکل گلمدل تزیین لبوی شب یلدادیزاین لبو

تزیین لبوی شب یلدا به شکل گل نیز از جمله تزییناتی است که طرفداران بسیاری دارد، این روش اغلب در تزیین میوه شب یلدا نیز به کار می رود و اغلب گل های زیبایی با میوه های مختلف تهیه می گردد. برای این کار بهتر است بعد از پخت لبو آن را به صورت ورقه های نازک برش زده و با کنار هم قرار دادن آنها، گل رز های زیبا و خاصی بسازید.

دیزاین لبو به شکل گلتزیین زیبا و جدید لبوتزیین ساده و آسان لبو تزیینات زیبا برای لبو تزیینات لبو به شکل گلتزیین لبو زیبا و جدید

آنچه که مشاهده نمودید، تنها بخشی از ایده های مطرح شده برای تزیین لبو بود، در صورت تمایل به مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر به بخش تزیینات شب یلدا مراجعه نمایید و با دیگر ایده ها و مدل های زیبا و جدید آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید