آموزش راحت و ساده ساخت کاردستی کودکان

6

ساخت کاردستی کودکان از جمله کارهاییه که علاوه بر راحتی، دلنشینی خاصی هم داره و باعث میشه حتی بزرگترها هم با یه حس خیلی قشنگ و متفاوت به ساختش علاقه مند شن. این نوع کاردستی رو میشه توی خونه و همچنین مهد کودک و مدرسه به کوچولوهای عزیز آموزش داد. ساخت کاردستی کودکان خیلی راحته، تا پایان همراهیم کنین.

نحوه ساخت کاردستی کودکان به همراه تصاویر زیبا:

وسایل مورد نیاز برای ساخت این کاردستی رو مطمئنا توی خونه دارین، اونها رو آماده کنین تا با هم شروع به کار کنیم. شما یه برگه سفید یا یه تکه مقوا احتیاج دارین که به عنوان زمینه کار ازش استفاده کنین. مقداری گواش یا مداد رنگی یا ماژیک برای رنگ کردن کاردستی و نی نوشابه و همینطور مقدار کمی چسب نیاز دارین. برای شروع ساخت کاردستی کودکان با مداد روی مقوا طرح یه تپه رو بکشین.

کاردستی کودکان

بعد اطرافشو با خورشید و ابر و چمن تبدیل به یه منظره خیلی زیبا کنید.

کاردستی کودکان

حالا وقتشه که نقاشیتونو با رنگ های شاد و زیبا رنگ آمیزی کنید. برای رنگ کردن کاردستی از هر وسیله ایی که توی خونه دارین استفاده کنید، فقط توجه کنین که رنگ هاتون درخشان و شاد باشه.

کاردستی کودکان

از یه کاتر استفاده کنین و از روی خط تپه یه برش بدین، فقط توجه کنین که از هر طرف دو سانتیمتر رو برش ندین تا تپه شما از نقاشی جدا نشه.

کاردستی کودکان

روی یه تکه مقوای دیگه طرح چند تا ماشین مختلف رو بکشین و اونها رو هم رنگ کنید و بعد اطرافشو با قیچی ببرید. اینطوری شما چند تا ماشین کوچیک و کاغذی دارین.

کاردستی کودکان

حالا به پشت هر کدوم از ماشین ها یه نی نوشابه بچسبونین.

کاردستی کودکان

کاردستی کودکان

خب کاردستی کودکان ما آماده شد، فقط کافیه ماشین رو روی تپه قرار بدین طوری که نی نوشابه زیر کار قرار بگیره.

کاردستی کودکان

الان شما چند تا ماشین متحرک دارین که روی تپه حرکت میکنن.

کاردستی کودکان

کاردستی کودکان

اگه جایی از کاردستی به مشکل خوردین یا براتون سوالی پیش اومد من در خدمتتون هستم. امیدوارم از این نوع کاردستی کودکان خوشتون اومده باشه و برای کوچولو های نازتون تهیه کنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۶ دیدگاه

یک نظر دهید