آموزش دوخت کیف نمدی دخترانه شیک و زیبا

0

آموزش مرحله به مرحله دوخت کیف نمدی به همراه تصاویر و توضیحات هر مرحله برای دوخت کیف با نمد را در این مطلب ارائه می دهیم که با استفاده از این آموزش جالب و جذاب می توانید زیباترین کیف نمدی را در منزل دوخته و حتی به دیگران هدیه نمایید.در ادامه همراه ما باشید و از این آموزش زیبا و جذاب دیدن فرمایید.

مراحل دوخت کیف نمدی زیبا و جدید :

دوخت کیف نمدی می تواند یکی از آموزش های مفید و کاربردی باشد که با یادگیری آن می توانید به راحتی با استفاده از نمد های مختلف اقدام به دوخت کیف دخترانه و زنانه زیبا نمایید. برای دوخت کیف با نمد نیاز به مقداری نمد ضخیم در رنگ دلخواه، نخ و سوزن، دکمه کیف و مقداری سنگ و مروارید تزیینی دارید.

آموزش دوخت کیف نمدی

در مرحله اول باید اقدام به برش نمد نمایید. توجه داشته باشید که این مدل کیف نمدی نیاز به الگو ندارد و تنها کافیست یک مستطیل با طول و عرض مناسب داشته باشید. نمد را مطابق تصویر زیر تا بزنید.

دوخت کیف با نمد

سپس لبه های کیف را دوخت دندان موشی بزنید.

دوخت کیف دخترانه نمدی

حال قسمت جلوی کیف را برش کج بزنید. توجه داشته باشید که انتخاب نوع برش کاملا سلیقه ایی است و شما می توانید به جای برش کج از برش های هلالی یا نیم دایره نیز استفاده نمایید.

مراحل دوخت کیف با نمد

در این مرحله به سراغ دکمه های کیف رفته و آنها را متصل نمایید. این دکمه ها را می توانید از خرازی ها تهیه نمایید.

دوخت کیف ساده و زیبا

بعد از اتصال دکمه دوخت کیف مجلسی ما به پایان می رسد. برای زیبایی و جذابیت بیشتر بهتر است از انواع سنگ های تزیینی استفاده کرده و از این طریق کیف مجلسی شیک و زیبایی برای خود فراهم آورید.

دوخت کیف مجلسی با نمد دوخت کیف نمدی زیبا و شیک

با آموزش مرحله به مرحله دوخت کیف های نمدی آشنا شدید، امیدواریم این آموزشض جذاب و دیدنی برای همه شما بانوان هنر دوست و خلاق جالب و دیدنی بوده باشد. از همه شما علافه مندان به اینگونه آموزش ها دعوت می نماییم با کلیک بر روی دوخت کیف از دیگر آموزش های زیبا و خاص در این زمینه دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید