آموزش کوسن نمدی و دوخت کوسن با مدل های فانتزی و زیبا

0

آموزش کوسن نمدی با ایده های خلاقانه و زیبا و مراحل تزیین و دوخت کوسن با نمد را در این مطلب ارائه می دهیم که با استفاده از این آموزش جالب و همچنین با الگوبرداری از مدل های کوسن نمدی می توانید به راحتی در منزل و با استفاده از نمد های موجود کوسن های مختلفی برای مبل ها و دیگر نقاط منزل تهیه نمایید. تا پایان این مطلب همراه ما باشید و از مشاهده مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

آموزش کوسن نمدی فانتزی و جدید + مراحل دوخت :

یکی از آموزش های جالب و پرکاربرد، آموزش کوسن نمدی می باشد که امروزه طرفدارهای بیشماری دارد و اغلب خانم های با ذوق و سلیقه سعی دارند زیباترین کوسن های فانتزی و انواع کوسن ساده و شیک را با استفاده از پارچه های نمدی تهیه نمایند. کوسن های نمدی می توانند یکی از عناصر مهم در دکوراسیون و دیزاین منازل ایرانی باشند و زیبایی و جلوه خاصی به این فضا ببخشند.  در ادامه می توانید آموزش کوسن نمدی را به صورت مرحله به مرحله ملاحظه نمایید.

کوسن نمدی زیبا و شیک

دوخت کوسن نمدی :

دوخت کوسن نمدی که در این مطلب آموزش می دهیم نیاز به کمی دقت  و حوصله دارد، اما اطمینان داشته باشید که نتیجه کار رضایت بخش و دلخواه خواهد بود. مقدار پارچه نمد تهیه نمایید، می توانید از یک یا چند رنگ متنوع استفاده کنید، ما در اینجا تنها از یک رنگ نمد استفاده نموده ایم. ابندا دو مربع از پارچه نمد به طول ۴۰ سانتی متر برش بزنید و کنار بگذارید. در مرحله بعد شروع به برش نوارها باریک ده در یک سانتی متر نمایید. و بعد از برش نوارها، اولین ردیف را مشابه شکل زیر روی لبه یکی از مربع هایی که در مرحله اول برش زدیم قرار دهیم و با سوزن ته گرد به آن متصل نمایید.

آموزش کوسن نمدی

حال مطابق تصویر زیر نوار های ده سانتی متری را از بین حلقه هایی که در مرحله اول روی پارچه قرار دادید، رد نمایید و با سوزن ته گرد کار را محکم نمایید. تمامی نوارها را به همین صورت از لابه لای هم رد کرده و در انتها، قسمت وسط آنها را با کمک چرخ خیاطی بدوزید و سوزن ها را جدا نمایید تا کار شما محک و زیباتر شود.

آموزش دوخت کوسن نمدیآموزش کوسن نمدیدوخت کوسن نمدی

بعد از اینکه تمام سطح مربع چهل سانتی متری با نوارهای حلقه شده در هم پوشانده شد، به سراغ مربع نمدی بعدی می رویم و آن را به پست کار متصل می نماییم و دور تادور آن را می دوزیم. تنها گوشه ایی را باز گذاشته و از طریق آن داخل کوسن را پر از پشم شیشه یا پنیه می نماییم.

مراحل دوخت کوسن نمدیآموزش دوخت کوسن با نمد

کوسن نمدی ما آماده است. از آن می توانید برای تزیین مبل ها و دیزاین منزل خود استفاده نموده و از این طریق زیبایی بیشتری به فضای منزل ببخشید.

کوسن نمدی زیبا

مدل های کوسن نمدی :

 با نحوه دوخت یکی از مدل های کوسن با نمد آشنا شدید، در این بخش به معرفی چند مدل کوسن نمدی فانتزی و زیبا می پردازیم که این مدل های جالب و جدید می توانند بهترین الگو برای دوخت کوسن های شما باشند و با ایده گرفتن از آنها اقدام به تهیه انواع کوسن نمایید.

کوسن نمدی فانتزی کوسن نمدی زیبا و جدید تزیین کوسن با نمد کوسن نمدی فانتزی مدل کوسن نمدی فانتزی و جدیدتزیین کوسن ساده با گل های نمدی

امیدواریم از مطالعه آموزش کوسن نمدی که در این مطلب به ارائه آن پرداختیم لذت برده باشید و با استفاده از این آموزش کامل و جالب، کوسن های نمدی متنوع و زیبایی تهیه نمایید. از شما دوستان هنرمند دعوت می نماییم با کلیلک بر روی دوخت کوسن از دیگر مدل ها و همچنین آموزش های جدید و متنوع در این زمینه دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید